Menu

piątek, 10 października 2014

Hacker czery boni

Cześć!
Jakieś parę tygodni temu dowiedziałam się o istnieniu dziewczyny o nicku "Hacker czery boni" pisało mi o niej kilka osób, miałam tego posta dawno pisać, lecz po prostu zapomniałam, wyleciało mi to z głowy kompletnie. Teraz po przeglądnięciu moich zaplanowanych tematów piszę tego posta, właśnie o niej.
Oto jej profil:
Ma trzeci level i status VIP. Odkąd założyła to konto posiada ona VIP, teraz nadal go ma, nie ma filmów, artbooków, nic. Ma jedynie 1 wpis do księgi gości.
Bardzo dziwny profil, po co zakupować VIP, który praktycznie się nie kończy nie wchodząc na konto? Zazwyczaj hacki mają tylko VIP zwykłe, te nowsze mają ELITE, ale trudno je zdobyć. Ta osoba trochę mnie przekonała, że może posiadać jakieś programy, ale pewności nie mam.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Chyba raczej. No bo nawet nie wchodzi i wygląda beznadziejnie. Więc to są chyba hacki. No bo po co tracić pieniędze na takie "coś".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże czemu ty wszystko komentujesz ._. ?!

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)