Menu

sobota, 4 października 2014

Filmy - Kolejny błąd

Cześć!
W pierwszym poście w którym pisałam o wyświetleniach na blogu (jeszcze raz dziękuję), miałam napisać wam coś o błędzie w filmach.
Dostawałam różne wiadomości typu "Porshia mam dla ciebie temat na bloga, filmy się nie ładują!". Miałam takich kilka, więc postanowiłam to sprawdzić, jednak oglądając tak zwane seki nic mi się nie dzieje, ale oglądając film np Dance Jessica, której poleciłam ma tylko 2 wyświetlenia, bo prawie nikomu się on nie ładuje
Pojawia się tylko czarny ekran i tytuł filmu, nic więcej się nie dzieje, tak może być w kółko...
Jest coraz więcej błędów na MSP, zauważyliście to że prawie każdego dnia piszę o jakimś błędzie?
Jest to nieznośne.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Nie dziwie się. Coraz więcej błędów na MSP :/

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest też błąd, że filmy nie wyświetlają się na liście (właśnie lista to ten screen co dałaś tym poście), no po prostu np. Blach cz.1 blach cz.2 blach cz.4 - gdzie jest trzecia ?! właśnie jest, ale panuje jakiś błąd.
    Mojej przyjaciółce 11 filmów z listy ucięto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle ze po prostu film został usunięty tylko moderatorom sie nie chciało go usunąc z listy.

    ~~ÓLÓB

    OdpowiedzUsuń
  4. Laurkanie usuneli mi tego filmu bo go przed chwilą centralnei zrobiłam. Chciałam obejrzec koleżance film- też sie nie da no co to ma byc ja sie pytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koleżanka właśnie miała boostera a momentalnie seki przestały się ładować:-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Głupie błędy

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)