Menu

sobota, 11 października 2014

Dziwny błąd

Cześć!
Logując się na MSP dostałam wiadomość od Vietnam'a, który napisał mi o pewnym pomyśle na post. Na jego profilu znajdują się dwa dziwne looki, prosił mnie o zbadanie tej sprawy, jest to naprawdę dziwne ponieważ nie da się nawet na nie nacisnąć, a ramka nie pojawia się.
Oto treść wiadomości:
A oto co zobaczyłam po wejściu na jego profil (zaznaczyłam na czerwono):
Nie da się nic z tym zrobić. Widać postać dziewczęcą, ale przecież on jest chłopakiem. Zobaczcie sobie, może to kolejny błąd?
Znacie na to odpowiedź?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. też tak mam dokładnie ta sama postać....

    OdpowiedzUsuń
  2. Looool. XDDDDD Hahha leje. Może to babo-chłop?
    Nigdy nic nie wiadomo.. ~.~
    XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam.../Coca cola!666

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)