Menu

sobota, 18 października 2014

Cześć!

Cześć moi drodzy!
Na początku chciałabym podziękować Nat że mnie zaprosiła na tego bloga, że ot właśnie mnie wybrała.
Dziękuję Nat!
A właśnie, muszę was poinformować o czymś.
Bo Nat szukała jednej redaktorki, prawda?
No tak, ale ponieważ ta druga Natalia nie napisała jeszcze dzisiaj postów, to Nat napisała że potrzebuje jednej redaktorki.
Więc spytałam czy mogłabym ja. No to się zgodziła i takim o to sposobem jestem na tym blogu. :D
Okej, może napiszę coś o sobie?
Jestem Justyna, ale wolę gdy ktoś mówi na mnie Jusia.
Mam 12 lat.
Mieszkam w Olsztynie.
Nie przeklinam, no czasami. XD
Nadużywam emotikon, ale to się zmieni, bo piszę na tym blogu.
Mam dwie najlepsze przyjaciółki, jedna jest z internetu druga z realnego życia.
Jestem #POR.
Na asku jestem #Jusia#
Na MSP jestem ! Klauda !. (Bez kropki)
Mam 18 lvl.
Aktualnie VIPa i celebryte.
Gram od 2013, ale na Klaudzie od lipca tego roku.
Ok, na koniec moja postać:
Mam nadzieję że wam się spodobają moje posty.
Postaram się aby były długie i na temat.
A to moje logo:


2 komentarze:

  1. Siema. Fajnie, że Nat dodała Ciebie.
    Ale jesteś z Olsztyna koło Częstochowy, czy na północy?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)