Menu

środa, 29 października 2014

Cześć!
Post bez tytułu, bo nie wiedziałam jak go nazwać, tak więc tłumaczę o co chodzi. Jest to w pewnym sensie "informacja" dotycząca tego, dlaczego dziś posty są tak późno, mimo że w środę miały się pojawiać o 15. Chodzi o to, że musiałam zostać godzinę dłużej po lekcji, w sumie to nie całą godzinę, ale jakieś 15-20 minut zeszło, ponieważ pani rozdawała nam role do apelu na dzień 11 listopada, robiliśmy też plakat i dynię na konkurs halloweenowy. Mam dużo rzeczy na głowie, na jutro znajomość lektury i to krzyżaków, których nie przeczytałam (ja nie czytam lektur, ponieważ nic z nich nie mogę wywnioskować ani zrozumieć, dlatego jest to dla mnie strata czasu). Właśnie weszłam do domu, jem obiad i piszę na szybko, więc posty dziś nie będą też jakieś wielce długie.

Do zaraz!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)