Menu

czwartek, 30 października 2014

Brak postów - Informacje

Cześć!
Pewnie zauważyliście, że dziś postów nie było, jednak to z powodu mojego wyjścia. Jutro muszę przebrać się za Annabelle w szkole, a na dodatek idę na konkurs, będzie się dużo działo, wstaję rano i pojadę do szkoły wcześniej, aby się wyszykować, wymalować i przebrać.
Byłam od razu po szkole na zakupach kupić ostatnie potrzebne rzeczy, mam już raczej wszystko co mi potrzeba.
Jutro może też nie będzie postów, idę na konkurs, a wieczorem jadę do kina na maraton filmowy o 21, który skończy się prawdopodobnie o 2 rano dnia następnego.

Jeszcze was poinformuję.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Super blog c: Czekam z niecierpliwością na następny post :D Zapraszam na blog, który dziś założyłam ^^ http://mspznyeusiivika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat usuń to z anabell,bo nie da sie spokojnie wejść na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh, zazdroszczę Ci, chodzisz do kina, ja nigdy nie byłam, chodzisz często na zakupy, a ja tylko co 3 lata co do tego nie mam żadnego kostiumu i mam czego zazdrościć na konkursach przebierańców. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty codziennie do kina chodzisz? ;-; ja z 5 lat nie chodziłam do kina ja nie lubie hallowen i jestem w chsześcijańskiej szkole i dobrze ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)