Menu

wtorek, 28 października 2014

Boonie z zadań!

Cześć!
Zrobiliście już zadania z dynią? Ja tak! Może nie zrobiłam, ale przeskakiwałam je płacąc co jedną misję 1 diament, opłacało mi się, bo dostałam 3 prezenty, a na samym końcu boonie, za jedynie jakieś 10-15 diamentów (nie orientowałam się), a przyznam szczerze, że diamenty nie są mi zbyt potrzebne.
Tak wygląda boonie po zrobieniu zadań:
Według mnie się opłacało i jest ładny, i tak nie mam na co wydawać diamonds...

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Super, że zdobyłaś Zombie Boonie! c: Tylko ja na Twoim miejscu bym przeskoczyła tylko zadania z autografami, bo były ich tylko dwa a reszta nie była taka trudna. Ja niestety nie mogłam przeskakiwać bo nie mam diamentów, ale i tak się doczekałam. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Znacie ! ! ! KRYSTIAN ! ! ! (nie wiem po ile wykrzykników:-D to okropny oszust. Przy boosterze w ctr pisze że kto nie obejrzy nowego filmu wylatuje. Chwilę potem usuwa wpis ze ściany, albo pisze że za pomoc w bstr się odwdzięczy a nic nie robi. W dupie ma wszystkich tylko żeby każdy jemu oglądał. Wywalam go bo mam dość. Ze 20 grafow mu dałam i nawet nie ruszył dupy żeby chociaż jednego oddać:-[ nie dawajcie mu się ludzie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak? A ja zdobyłam go za darmo O.o Chyba, że pominęłaś każdą misję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :3 bardzo prosze o pomoc chce go dostać ale mam 0 diamentów i musze zbierać na skure ;c jestem Violetta Werty

    OdpowiedzUsuń
  5. Boonie jest słodki, warto było. Ja też niektóre zadania płaciłam diamentem. Ale resztę zrobiłam :)

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)