Menu

środa, 22 października 2014

Blog Patricia45 usunięty - Wyjaśnienia

Cześć!
Obiecałam napisać posta o odejściu i usunięciu ciężkiej pracy, czyli bloga Patricii45 (Julki) jakiś tydzień temu. Niestety, ale blog został oficjalnie usunięty i powiedziała, że nie przywróci już go. Bardzo mi się przykro zrobiło z tego powodu, ponieważ Patricia45 była moją przyjaciółką, wspierała mnie często, a ja starałam się wspierać ją, zawsze radziła mi, żebym nie usuwała bloga, bo tyle czasu i pracy w niego włożyłam, teraz ona zrobiła to samo pomimo słów, którymi mnie obdarzała. Wiem, że była szczęśliwa wiedząc, że ma dużo czytelników, że ludzie o nią dbają, wręcz kochali ją, byli w jej fandomie, teraz wszystko poszło na marne, niestety możemy zobaczyć teraz tylko to:
Szkoda, że tak się stało, ale życie toczy się dalej, może to i lepiej, ponieważ teraz ma więcej czasu na naukę, przyjaciół, po prostu na prawdziwą rzeczywistość.
Może kiedyś jeszcze przywróci bloga, jeśli tylko będzie chciała, mam z nią teraz kontakt tylko na GG, Julia gra teraz w TFM (TransForMice), nie lubię tej gry, ale chętnie grałabym z nią, jednak po prostu nie mam do tej gry kompletnie głowy.

Dlaczego odeszła?
Powiem wam to co wiem i to co mi przekazała. Odeszła, ponieważ chciała zająć się bardziej życiem realnym, szkołą, nauką, po prostu rzeczywistością. Długo borykała się z tym faktem, ale jednak postanowiła zrobić krok mam nadzieję, że do przodu i ułożyć sobie życie naprawdę, myślę, że to dobre rozwiązanie pomimo że jest to przykre. Patricia również odeszła z MSP, więc nie mamy już raczej na co liczyć, teraz pozostaną tylko wspomnienia.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)