Menu

poniedziałek, 20 października 2014

Bez obaw...

Cześć!
W poprzednim poście poinformowałam was o tym, że jedna z redaktorek pisze właśnie posta, widziałam wersję roboczą, więc pomyślałam, że go właśnie pisze, jednak później go już nie było w cale, redaktorki - ani jedna, ani druga nic nie napisała i nie pojawiały się przez cały dzień, potem wybuchła kłótnia, że mam ochrzanić je, bo nic nie napisały, co prawda trochę się zdenerwowałam, że postów nie było, bo miały napisać CO NAJMNIEJ dwa posty dziennie, a nie było ich wcale. Następna "kłótnia" pojawiła się w komentarzach pod moim postem informacyjnym (>KLIKNIJ<)
Kłótnia pomiędzy czytelnikami, a redaktorką Nataliaa =), po chwili zauważyłam, że jednak ona napisała posta, nie było jej, rozumiem, mogła nas o tym poinformować, od początku nikomu się nie podobało jak dałam tutaj kogoś do pisania za mnie, ale to nie była moja wina, ja mam swoje obowiązki, nie mówię, że jest mi jakoś super ekstra lepiej, bo nadal nie mam czasu, ale jestem w stanie znów pisać posty. Następne cztery posty pojawią się gdy wrócę ze szkoły, czyli gdzieś około 15-16, więc trochę będzie czekania, być może w między czasie redaktorki napiszą posty pożegnalne, a teraz jest szósta rano i idę dalej spać.

Do zobaczenia dziś!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Jeśli nadal się źle czujesz, zrób sobie dłuższą przerwę np.do piątku. To ci na prawdę dużo pomoże.
    Co do postów, od drugiej redaktorki nie widzę ich wcale, a od Natalii coś tam jest...
    Na prawdę, zrób sobie jeszcze przerwę. Pomoże ci. Wiesz, że nikt na ciebie się nie obrazi. Każdy cię kocha, zwłaszcza ja xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli Ci się nie chce robić na razie postów to nie rób. :) Zrób większą przerwe. Pomyślisz troche o czym bd posty... ;) Są inne blogi do czytania xd Wiec sie nie martw o posty. :}



    Pozdrawiam ~Minnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie por, to dobry pomysl na przerwe ;) A jak co ja cie mg zastopic, pisze pare postow dziennie XDD tak tu kuna XD
    Ps. Odbanujesz mnie na chat? Bo mam plan o ktorym nie wiesz :D
    ~Kuna<3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)