Menu

piątek, 24 października 2014

Ban, znowu...

Cześć!
Wczoraj dosłownie skończył mi się ban na jakieś trzy godziny, po trzech godzinach pisałam głupoty z koleżanką na poczcie, to ja jej odpisałam a tutaj proszę bardzo, ban....
Wkurzyłam się i to bardzo, nie ukrywam. Jak można dawać bana za takie pisanie do siebie na pocztę, a nawet nie wiedzą o co chodzi. Serio, ta gra robi się zbyt dziecinna, niedługo nie będzie można napisać "kurczę", bo będą to brali za przekleństwo....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Ona musiała Cię zgłosić najwyraźniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No sorry, ale jeżeli to ty napisałaś: "mufje ci rze wyglondasz segzi okokok", to, zwłaszcza przy słowie "mufje", na serio, gratuluję ci znajomości ortograficznych.... -,- Można się powygłupiać, ale ja na początku nawet nie domyśliłam się, co to znaczy "segzi"....

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)