Menu

sobota, 25 października 2014

Artbook - Mit, czy fakt?

Cześć!
Wczoraj natknęłam się na forum podczas reklamowania filmu na pewien wpis w którym było zaproszenie na artbooka tej osoby, oczywiście weszłam, bo nie jestem taka, że myślę tylko o sobie, ja w przeciwieństwie do niektórych chcę czasami pomóc...
Powracając do tematu zobaczyłam to:
Strasznie się przestraszyłam czytając ten artbook, ostatnio rozmawiałam o Bogu i demonach z koleżankami na biologii, ledwo co się poruszałam ze strachu.
Artbook stworzyła:
Pytanie tylko
Prawda czy mit?
Trochę mnie to przeraziło

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. o.O "...Krzyknęła szatan i zemdlała" :O

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego mam wątpliwości co do Halloween...
    W sumie to logiczne, że błąkają się tylko złe dusze, bo dobre od razu idą do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś duchy nawiedzały ludzi, bo się nie modlili. Wszyscy się wtedy bali, jak każdy widząc ducha i właśnie zaczęli się modlić i te duchy raz na zawsze już nie ukazały się na ziemi. Ps: To tylko duchy zmarłych ludzi. Ps2: Wyczytałam to w Ewangelii...

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra blog. Chciałabym żeby mój blog był tez tak sławny jak twój. gwiazdy-z-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ciocia była opentana *^* mama mi muwiła że wyła w nocy (tak właściwie to ten demon wył) ja jestem w protestanckim kościele nie wiem czemu ludzie lubio to Święto *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusza nie idzie do nieba tylko ,,śpi" jak będzie koniec świata to zmarli powstaną z grobu ale nie takie kościotrupy chyba...........w bibli jest napisane *^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam na marszu dla Jezusa i się szatan nie cieszył i dobrze jak się szatan wścieka to znaczy że coś jest dobre *^*.................

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)