Menu

czwartek, 2 października 2014

Arli - Zhackowany artbook i konto.

Cześć!
Dziś po szkole wchodząc na MSP odebrałam wiadomość, w której było napisane, że Arli posiada nowe konto, dlatego że została rzekomo "zhackowana". Nie wierzę w to zbytnio, bo przecież gdyby jej konto ktoś skradł, to dawno by była wielka afera, a napewno jej opis nie wyglądałby tak:
Chcę jednak zacząć od wiadomości, która mi została przysłana:

Po sprawdzeniu wiadomości szybko wyszukałam !AurelięArli na MSP, oto jej profil:
 Tak wyglądała jej księga gości:


Wszyscy myślą, że to serio jest Arli, lecz ja nadal w to nie wierzę. W księdze gości wpisała się również Nikola3335 (moja dawna "najlepsza przyjaciółka"), więc wchodząc w jej profil oczywiście ona pisała, że to też jest Arli:
Weszłam sobie jeszcze raz w profil Arli i zobaczyłam jej księgę gości, pojawił się tam dziwny wpis:
Dziewczyna napisała, że artbook Arli pod tytułem "A r l i" został zhackowany, również go zobaczyłam i wygląda on tak:
Faktycznie, nie wygląda on normalnie. Wydaje mi się, że ten artbook miał inną nazwę i przynajmniej było coś napisane, a ten jest kompletnie bez sensu.
Wchodzę czasami na blog Arli, który założyła około rok temu, ale i tak nie ma nigdy Arli. Weszła jakiś miesiąc lub 2 miesiące temu na tego bloga, ale teraz nie ma jej już praktycznie nigdzie. Prawdopodobnie ma coś z komputerem, bo pytałam się, jednak nadal nie jest naprawiony (o ile się nie mylę).
Jeśli jeszcze pamiętacie, to tak wygląda jej blog:
(Przepraszam za brzydką jakość, ale doklejałam screena do siebie).
Link do bloga: http://4moviestars.pl/
Czasem wchodzę, aby wspomnieć tamtejsze chwile, gdzie były tłumy i można było popisać.

Co sądzicie o całej sprawie?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Kuwa. Nawet nie wierze. :D
    Pewnie ściemnia. ;-;
    Zresztą na koncie Arli jest masło. ;-;
    Pozdrawiam ;*
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, ja o tym arcie wiedziałam już od roku. Zobacz sobie, że zero Fame zarobił, a ma tyle lovków.
    Można to zobaczyć na liście artów.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może być na serio prawda ponieważ....zresztą napiszcie do mnie na msp nazywam się: Abi500 wiem więcej niż możecie sobie pomyśleć!Ta sprawa śmierdzi i to nie tylko o Arli chodzi to jest na większą skale włożone...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)