Menu

środa, 29 października 2014

Annabelle

Cześć!
Miałam opowiedzieć o filmie Annabelle, którego niedawno u mnie w mieście była premiera, oczywiście byłam na tym filmie, powiem szczerze, że bardziej przerażający niż na zwiastunie, ale to chyba normalne.
Tutaj macie zwiastuny:






To są dwa zwiastuny, teraz powiem wam o co chodzi.
Jakoś tydzień po obejrzeniu tego filmu były plotki, że we Francji wycofali ten film z kin, z ekranów, ogólnie wycofali z produkcji. Dlaczego? Ponieważ prawdopodobnie po tym filmie ludzie dziwnie się zachowywali i popełniali samobójstwa. Trochę się przestraszyłam, owszem, ten film jest straszny, wręcz przerażający (przynajmniej dla mnie), ale bardzo mi się spodobał, po tych plotkach nie mogłam uwierzyć.
Najgorsze, a może i najlepsze jest to, że w piątek muszę się przebrać za tą Annabelle i chodzić tak po szkole na konkurs, jestem ciekawa, czy sama będę się siebie bała, a to się zdarza, chociaż to trochę niemożliwe.
Więcej możecie znaleźć tutaj: http://bajkitv.pl/horror_annabelle_wycofywany_z_francuskich_kin-t43672
Możecie też więcej znaleźć w internecie tak dla ciekawostki.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Ja na hallowen przebieram się za lalke straszną xD /Mrs Death

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli przebierasz się za laleczkę Chucky tak.

      Usuń
    2. Ale ona nawet wygląda strasznie na okładce ta anabelle

      Usuń
    3. Coca cola!666* ps sorki czasem się myle z nazwą xd

      Usuń
  2. Ja czytałam Anabelle. Od samego czytania jest straszne a, co dopiero film! POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam na tym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Można obejrzeć na joogle.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. można obejrzeć na joogle.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź Porshia ja oglądłam na FB po premierze taki prank (sama w domu) to jeśli taki jest film to szacun że poszłaś....

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)