Menu

niedziela, 26 października 2014

Angie zasięga szczytów!

Cześć!
Pewnie już zauważyliście kolejnego posta o mnie na blogu drogiej Angie.
1. Zazdrość
Oczywiście, że jesteś zazdrosna, może i nie, ale fakty na to wskazują, skoro piszesz o mnie takie bzdury na swoim milutkim blogu z jakimś ryjem po boku
2. Nie masz życia
No nie masz, skoro wpychasz nochala w nie swoje sprawy i wtrącasz się w życie innych
3. Nikt Cię nie lubi
Czy ja mówiłam, że nikt Cię nie lubi?
Otóż źle, powiedziałam, że PRAWIE nikt Cię nie lubi za te Twoje żenujące zachowanie, tylko każdego opisujesz na tym swoim blogu i wytykasz mu wszystko co tylko możesz wytykać, a królową nie jesteś, pamiętaj, nie zabłyśniesz hejtami.
4. Hejterka
Tak, jesteś hejterką, bo to są hejty, a ja nikogo nie nasyłam, to tylko dla Twej świadomości
5. Forum służy do reklamowania się
Forum, to miejsce gdzie możesz wszędzie rozsyłać swoje reklamy, poczytaj sobie o tym w INTERNECIE, skoro tak bardzo nie wiesz, a jeśli Ci to przeszkadza, to nie komentuj, bo wyraźnie napisałam "TYLKO DLA CIEKAWYCH", więc trochę pomyśl kobieto.
6. Ja się poddać?
Zachowujesz się jak dziecko, bo w tym momencie wypowiadasz mi "bitwę", a przepraszam w co ludzie mają Ci wierzyć? W to że reklamuję filmy na forum? No w czym tutaj jest sens? Dziecko, ogarnij się.
Co do okresu, to dziś mi się skończył, widzę, że przepowiadasz przyszłość, może wróżbitą zostaniesz?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Idiotka..
    Jesli bedzie wrózbita to bedzie hmm... Wróżka/Wróżbita Idiotka xD

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. No i co poradzisz? Takich ludzi jest dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat, nie przejmuj się tą idiotką :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)