Menu

sobota, 25 października 2014

Angie i jej krytyka na mój temat

Cześć!
Lubiłam Angie, lubiłam. Teraz mogę to tylko powiedzieć w czasie przeszłym, bo okazała się być zwykłą hejterką. Zauważyliście, że na swoim blogu zaczęły pojawiać się tylko posty o krytyce lub wyrażaniu jej opinii na temat osób/rzeczy?
Nie wiem za co, ale miałam moderatora na jej chat, pisałyśmy czasami, a teraz tak mnie wkopała. Zobaczmy teraz o co jej chodzi... Wystarczy, że przeczytacie to:

Widzicie to?
Gdy to przeczytałam wręcz wybuchłam śmiechem. Nie jestem jak aniołeczek ze skrzydłami? A cóż to za określenie?
Gimbofejmuch? To jest takie słowo?
Zachowuję się jakbym była pierwsza w top? No przepraszam bardzo, ale to już jest zazdrość.
Uważasz się za osobę o wyższej randze społecznościowej? Wybacz, ale chyba ci się coś pomyliło, nawet nie wiesz ile osób cię po prostu nie znosi za te twoje wymądrzanie się.
Teraz taka wielka UWAGA.
Forum jest po to, żeby się REKLAMOWAĆ. Nie wiedziałaś o tym? No to już wiesz.
Jest forum, więc jest reklama, proste? Proste.
Jeśli chcesz mieć dużą oglądalność, to się reklamuj, jakoś innych się nie czepiasz jak reklamują się na forum, ten post jest tak irytujący, że po prostu szkoda mi było czasu na przeczytanie takiego czegoś. Skoro tak piszesz o moim filmie, to po prostu jesteś zazdrosna, może i nie, pewnie powiesz "nie mam o co", ale każdy mi to dosłownie pisze.
"Jeśli chcesz być lubiana... Przestań irytować!" - Lubiana? Lubiana to ja już być nie muszę dla twojej wiedzy, a irytowanie? Irytuję tym, że reklamuję film w którym wreszcie jest prawda? Jesteś żałosna! Ż-A-Ł-O-S-N-A.
Nie będę się więcej wypowiadać, bo szczerze to nie mam na ciebie czasu.
Link do jej bloga "pouczania" innych: http://msp-i-angie.blogspot.com/
Jesteś strasznie żałosna, nie masz o czym pisać postów? To usuń bloga, a nie hejtuj inne osoby z nudów, taka prawda.
Dziękuję Lyod, że mi o tym napisałaś, teraz już wiem, jaką jest naprawdę osobą bez życia, tylko wpycha nochala w sprawy innych.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. co za idiotka -,-
    Nawet na forum jest zakładka "filmy"

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Kiedyś miałam okazję natknąć się na jej dwa komentarze. W jednym shejtowała fanów Violetty. Nie jestem jakąś przeciwniczką, czy fanką, ale pisanie tak paskudnych rzeczy, to po prostu brak kultury. W drugim shejtowała jakąś osobę na forum, również niemiłe.
      Wyższa ranga społeczna.. Tak, bo jak się hejtuje, ocenia wszystko i
      wszystkich to "przecież ma się wyższą rangę społeczną".
      I tak na marginesie, jeśli mówisz, że lubiłyście się, a ona, że od początku ledwo Cię znosiła... To jest po prostu zdrajcą.

      Usuń
  2. Ona potrafi jedynie hejtować i żyć z innymi w kłótni. Rzeczywiście- na pewno musi iść do psychologa. Może on jej powie, że nie krzywdzi się ludzi i że ona nie jest pępkiem świata, skoro rodzoni rodzice nie byli w stanie. Nigdy jej nie lubiłam. Moja opina nigdy się nie zmieni. Na swoim blogu udowadnia swą "inteligencję", a ponoć "ma 16 lat" =/ ręce opadają

    OdpowiedzUsuń
  3. No, napisanie jednego posta reklamującego swój film chyba nie jest spamowaniem -.- ?

    OdpowiedzUsuń
  4. WEJDŹCIE NA BLOGA ANGIE! PACZCIE CO DZIEWCZYNA O IMIONU NATALIA NAPISAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Angie to świni* ty jesteś fajna nie przejmuj się ona do mnie na msp kiedyś napisała że jestem głupi* i marnuje jej czas a napisałam tylko ,, hej'' coś w tym złego no nie . A ty Porshia napewno byś tak nie zrobiła pozdrawiam ♥♡

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)