Menu

sobota, 11 października 2014

AnanaseQ jako SweetMajaMSP?

Cześć!
Ostatnio pisano, że AnanaseQ (znana nam z 1 miejsca w rankingu z roku 2011 i wyżej) ma nowe konto, pewnie to ktoś sobie zmyślił, żeby zdobyć fame, ale prawdy też nie znamy.
Wszystkiego dowiecie się z obrazka poniżej:
Tak wygląda SweetMajaMSP:
To trochę zbyt podejrzane, aby mogło być prawdziwe. Ostatnio zauważyłam, że niektóre osoby podpisują się na forum jako "AnanaseQ", cóż, czy to prawda nie wiem.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx

11 komentarzy:

  1. loguczne wyjaśnienie: Ktoś chce być fejmem i mieć wyższy lvl :p
    Pozdrawiam.
    ~Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię żeby była to AnanaseQ.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno nie ona. W sumie to się zdziwiłam, że ktoś ostatnio wchodził na konto ananaseq. Ale w statusie reklamowała instagrama, i jak na niego weszłam to są zdjęcia najprawdziwszej ananaseq z tego roku. Pewnie chciała "zareklamować" swojego instagrama. + Fajnie teraz wygląda, można sobie porównać jej stare zdjęcia a te nowe :))
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. AnanaseQ od dawna nie gra. Sądzę że by już do nas nie wróciła... ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. JA JESTEM SWEETMAJAMSP ! Moja koleżanka (sweet julia msp ) ZMYśLIŁA TO ! SORY ZA TEN BAŁAGAN !

    OdpowiedzUsuń
  6. TO JA JESTEM SWEETMAJAMSP ! MOJA KOL. (sweetjuliamsp) ZMYŚLIŁA TO ! SORY ZA TEN BAŁAGAN !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty mi kazałaś to napisać???? żebyś miała więcej znaj -_- chyba???? ale tak to pamiętam po część to też moja część ale już nie ważne -_-

    OdpowiedzUsuń
  8. AnanaseQ Odeszła dawno, wiec to tylko dla Fame i lvl. Pzdr-Patga @-}--

    OdpowiedzUsuń
  9. Geniusze ona gra., Znaczy czasem wchodzi.. Wiem bo chodzę z nia do klasy ;__; // juLLia888

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)