Menu

niedziela, 26 października 2014

Anal Del Rey - Zmiana nicku!

Cześć!
Ostatnio przytrafił mi się pewien blog (już nie pamiętam linku) i tak patrzę i patrzę, a tam posty od Anal Del Rey. Pewnie ją kojarzycie z filmu, który miał ponad 12 tysięcy wyświetleń, a w filmie było napisane, że trzeba kupić VIP, aby otworzyć skarbonkę, ale mniejsza z tym...
Zauważyłam post, gdzie kazali zmienić jej nick, pojawił się jej taki komunikat:
Jak widać nick zmieniła na "Juliarry" o ile dobrze widzę
Jej film chyba został usunięty, bo go nie ma.
Cóż, sama chciałabym zmienić nick, bo nie lubię swojego przez te znaki "X"

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. łooo ale fart ze mogła zmienić nick.
    Nat co ty gadasz ty masz swietny nick przeczytaj se mój -,-( ja dostalam to konto od kuzynki)

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki komunikat też wyskoczył Wkurzajace Cucu, zdjęcie ma na swoim blogu msp-oczami-cucu.blogspot.com (czy jakoś tak)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ta Juliarry miałam w znaj ale mnie wywalila bo nie obejrzalam jej spisu znaj (:
    Boze a ja myślałam czemu ta anal del rey nie wchodzi xddd

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo z jej bloga: karmelkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)