Menu

sobota, 4 października 2014

400 tysięcy wejść!

Cześć!
Chciałabym tego posta bardziej skierować do nas wszystkich, to są głównie podziękowania za już nasze 400 tysięcy wyświetleń na blogu. Zaczęłam blogowanie 2 czerwca 2013 roku, były to fajne i ciepłe chwile gdy mogłam spędzić swój cenny czas z prawdziwymi przyjaciółkami. Była nią przede wszystkim Juss (nissia2013), którą pewnie pamiętacie, bo też tu pisała, ale rok temu kiedy byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami. Poznałyśmy się w grze "Ubierz się" po prostu ciągle pisząc ze sobą. Potem zaprosiła mnie do znajomych, codziennie do niej pisałam. Zaczęło się od zwykłej gry kiedy miałyśmy 3 level, a potem tak wiele nas łączyło, że wszystko o sobie wiedziałyśmy i każdą chwilę spędzałyśmy razem. Wiemy o sobie wszystko, moi rodzice nawet wiedzą mniej, ale cóż. Po jakoś dwóch latach nasza przyjaźń rozwaliła się...... Zachorowałam na zapalenie płuc i nie było mnie dwa tygodnie. Po chorobie wróciłam do domu, wchodzę na bloga a tam jakieś posty o jej nowym najlepszym przyjacielu, weszłam w jej profil na MSP, a tam usunięto mnie z miejsca na dziewczynę lub chłopaka i z miejsca na najkę. Zamiast mnie pojawił się ten koleś, Franek, przez którego ona kompletnie o mnie zapomniała. Nie odzywałam się do niej specjalnie, to nawet na to nie zwracała uwagi, w końcu powiedziałam jej, że ma wybierać:
On, albo ja..., czyli chłopak z internetu, czy najlepsza przyjaciółka, która wszystko o Tobie wie.
Poszła złą drogą, nie wzięła sobie moich słów do serca, a wtedy była tak zapatrzona, że nie widziała jak Nasza przyjaźń się po prostu sypie i kończy. Powiedziałam jej swoje ostatnie słowo, teraz od nie całego roku żyjemy w osobnym świecie, już nie czuję żadnej więzi do juss i po prostu mi przeszło. Czasami napisze coś do mnie może raz na miesiąc, ale czasami odpiszę, a czasami nie. Zależy jak mi humor dopisuje.

Te wyświetlenia są związane z tym jak zaczął się blog, więc taką krótką historię z życia wziętą wam opowiedziałam.
Niestety nic nie wytrwało do końca i po prostu zajęłam się blogiem sama jak dotychczas. Jednak UkradnijDlaMnieNiebo coś raz na tydzień pisze, więc też myślę, że świetnie sobie radzi, bo przynajmniej pisze długie posty i przydatne u niektórych.

Za aż 107 obserwatorów również jestem bardzo wdzięczna, więc do następnego posta!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)