Menu

sobota, 4 października 2014

3 nogi w animacji - Wyjaśnienia

Cześć!
Wiele osób, w tym ja myślało, że w animacji z deskorolką są trzy nogi. Wygląda to tak:
Sama uważałam to za rzecz dziwną, ale okazało się, że to nie są trzy nogi. Jak trzymamy deskorolkę w tej animacji, to chodziło o to, aby założyć nogę za nogę i to po prostu but wystaje, bo noga jest założona za tą pierwszą co jest z przodu.
Dużo osób myślało, że to bład, ale jednak nie jest to żaden błąd i proszę się nie martwić niczym. Myślę, że zrozumieliście.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Racja, teraz to zauważyłam :D. Jednak jak dla mnie, nadal to wygląda dziwnie. Ale ważne że już wszystko z tą animacją wyjaśnione.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, to nie jest błąd. Super ^^ ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam o tym,ale fajnie,ze napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe jak dla mnie ta stopa styłu była troche za wielka i dlatego tez niektórzy myśleli ze to 3 noga xD ale gdybysmy ja pomniejszyli inni mowili ze ms nie ma drugiej nogi.Ahhh ale sie rozpisałam xDD

    Anakonda xDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)