Menu

poniedziałek, 8 września 2014

Wracam wieczorem!

Cześć!
Posty te pisałam o 22 wieczorem dlatego że mam 7 lekcji, a na dodatek na godzinę 8:45, czyli kończę tak jakbym miała 8 lekcji, a dokładniej o 15.15. Po szkole jadę od razu na miasto po spodnie, rzeczy na plastykę oraz po moje oczekiwane simsy 4!
Dlatego informuję Was, że na blogu będę jakoś o 18-20 wieczorem, niestety tak to wypada. Jednak muszę jutro jechać, bo spodnie mi się podarły i to niebieskie, a ja nie noszę zbytnio spodni w innych kolorach niż niebieski.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Nat, jak się nazywasz na asku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, rozumiemy. ;)
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)