Menu

sobota, 6 września 2014

Wpadeczka

Cześć!
Ktoś sobie zrobił jakieś durne konto na mój temat, więc ja sobie nie dam tak z Nimi pogrywać.
Po tym co tu napisałam, użytkowniczka/użytkownik natychmiast usunął/usunęła konto. Jednak to co napisałam jest prawdą, sami widzieliście screeny na blogu. Teraz czas zająć się użytkowniczką o nicku:
Nie będzie mnie zastraszać, więc biorę się do roboty, zagroziłam jej już w wiadomości i jeśli nie zrobi porządku, to robię to co z innymi kontami.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Nie rozumiem po co tworzą tego typu konta. .-. Lol. XD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)