Menu

poniedziałek, 15 września 2014

Wieści

Cześć!
W poprzednim poście pisałam, że wracam dziś do Internetu, pisania postów i na MSP, pisałam też jednak że jeśli nie będzie mnie to wrócę we wtorek (jutro), no i niestety tak będzie.... Mam już dosyć, mama powiedziała, że nie mogę wchodzić na laptopa tylko cały dzień leżeć i brać leki w związku z tym będę tylko na telefonie. Jeśli chcecie się ze mną skontaktować / Pogadać napiszcie mi na GG (jeśli macie). Numer podany jest w zakładce"kontakt", jesli nie chce Ci się wchodzić to podam od razu z pamięci: 49492116
Mam już dużo planów na posty i chcę je już wykorzystać jednak czekam aż nareszcie będę chociaż trochę zdrowsza, będę dawała radę w szkole i będę mogła wchodzić na laptopa. Może zdarzyć się tak, że wejde z tableta na MSP, ale nie będzie to długo trwało bo na tablecie jest zwyczajna nuda i jeszcze raz nuda, nie ma co robić.
Nie będzie mnie dziś ani na chat na blogu, ani na MSP co już mówiłam, praktycznie nigdzie. Mam nadzieję że się w końcu wyleczę bo ja już mam takie nerwy że nie wiem....
A wczoraj już myślałam, że będzie tylko lepiej a póki co muszę leżeć w miejscu i ewentualnie się uczyć bo mam jutro sprawdzian, a w sumie mam ich do nadrobienia po za tymi które zalicze jakieś 5, no i jak ja mam mieć czerwony pasek? Proszę was, przecież to jest okropne ja sobie nie dam rady, niektóre przedmioty kocham "nad życie" (wiem, to dziwne), ale boję się i mam takie wrażenie, że zawalę te przedmioty jak najbardziej potrafię, a przez to po prostu mogę się nawet zabić, u mnie bez nauki nie ma wprost życia bo to prawda, jak raz zawalisz będziesz robić to w kółko i ciągle tracisz nadzieję na to, że Ci się coś uda (przynajmniej ja tak myślę).
No cóż to do jutra chyba że coś znowu rozwali moje plany, chcę zacząć już pisać, zależy mi na tym jak od początku prowadzenia tego bloga.


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS post pisany był o 5 rano w dodatku na telefonie także za wszelkie błędy przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Czekam na posty *.* Powodzenia na sprawdzianie,kartkówkach.

    Anakonda xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama nie rozwala

    OdpowiedzUsuń
  3. W naszym gimnazium w świetlicy jest X-box itp. :D POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknie <3 V19799

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wytrzymam bez ciebie tego jednego dnia. :C
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)