Menu

czwartek, 11 września 2014

Ważne

Cześć
Piszę tego posta z telefonu. Dlaczego? Dlatego że popadłam w chorobę i leżę w łóżku.... Nie tego pragnęłam, chciałam napisać spokojnie w terminie testy, ale było mi tak słabo, że nauczycielka wysłała mnie do domu na czwartej lub piątej lekcji. Jest mi źle, bo nie mogę wejść na laptopa.... Chciałabym poinformować was, że dopóki nie wyzdrowieję nie będzie postów jak zawsze gdy jestem chora... Post będzie 1 na dzień w którym będę informować was co z moim zdrowiem i kiedy mniej więcej będę w stanie pisać normalnie posty. Jestem zawiedziona, będę musiała dużo nadrabiać.....
Nawet nie wejdę na konto na MSP, eh....


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Pierwszy dzień jest zły drugi najgorszy (zależy jaka choroba) trzeci w miare czwarty prawie jesteś zdrowa piąty zdrowa więc tylko przez cztery dni będziesz chora i się nie martw POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie, ja kiedyś byłam chora przez cały miesiąc (;
      ~Garfild/lejdi130

      Usuń
  2. Oj, biedna :( Szybkiego powrotu do zdrowia :] /ANIAWIKA<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej Nacia ! /Wercia151015

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze powrotu do zdrowia ! //NIEZAWODNA DARIA

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie! My nie wytrzymamy :C
    Wracaj szybko do zdrowia Natiś! :( :*
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak miałam 6 lat byłam chora przez 2 miesiące współczuje Uuu

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)