Menu

czwartek, 18 września 2014

Unikaty!

Cześć!
Jak widzieliście powróciły już unikaty! Specjalnie o 7 rano przed wyjściem do szkoły weszłam spojrzeć na unikaty, gdy zobaczyłam ten, to się zdziwiłam:
Tego unikaty bym się nie spodziewała pod żadnym względem, jest on jeden z moich ulubionych, nigdy go nie widziałam na Polskim MSP, wyczaiłam go na Hiszpańskim u pewnej dziewczyny, która miała strasznie, a to strasznie dużo rzadkich unikatów, wtedy zobaczyłam właśnie jego.
Kupiłam go jako pierwszy z unikatów, bardzo mi się podoba i go uwielbiam.
Miłych zakupów!
Nacieszmy się unikatami, póki są! :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma węża na nogę :C /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kupiłam ich bardzo dużo! No nie tak dużo ale nawet. XDD
    A napiszesz o Amnesia(d) i Sick Forever(d)? Bo mnie do znaj zaprosiły B) I widać że są typu : Penlown, lupown itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. omg superąsnie! Pozdorawiam ~PS. MASZ GENIALNEGO BLOGA B) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go kupiłem xd, tak jak serduszka i syrenke i jaskinowaca

    OdpowiedzUsuń
  5. Też sobie tego kupiłam POZDRO TC

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro widzisz go pierwszy raz ( w polskim msp ) to może on będzie na stale

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)