Menu

środa, 17 września 2014

Unikaty wracają! - Potwierdzenie!

Cześć!
Nie wierzyłam w to, że unikaty wrócą, ale jednak to prawda! Dużo osób ma potwierdzenie od moderatorów. Między innymi:
Był u niego na profilu artbook:
Zaprosiłam go do znajomych i przyjął zaproszenie! Dzięki temu mogłam zobaczyć w jego zdjęciach maila od moderatorów, i rzeczywiście potwierdzili to, że unikaty wracają!
Unikaty pojawią się prawdopodobnie jutro w sklepach! Zbierajcie SC, jednak nie wiemy jakie unikaty powracają (jest to niespodzianka) i na jak długo.
Szykujcie się!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. WTF?! OMG, SERIO?!
    Na szczęście mam jakieś ponad 9 tys. :B

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no. Wiedziałam że to prawda, już idę zbierać >.< ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat ja się tak cieszę! Nie mogę się doczekać jutra! Zbieram sc. Mam narazie tylko 1145 :c Muszę uzbierać więcej :@ XD
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem wiem xD też do nich napisałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam go w znaj xD na msp jestem iue ta z 15 lvl

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)