Menu

piątek, 26 września 2014

Unikaty przy tworzeniu MovieStar! #2

Cześć!
Na początek powiem Wam, dlaczego jest "#2" przy tytule. To dlatego, że był już post o tym, że jest unikatowa bluzka przy tworzeniu MovieStar, ale okazuje się, że jest też wiele innych rzeczy.
(Link do posta: >>>kliknij<<<).
Wyglądało to tak:
Dostałam wiadomość, że są też unikatowe baletki przy tworzeniu:

Rzeczywiście tak było, stworzyłam nawet konto:


Zdobędę 6 level i je sobie prześlę jeśli będzie mi się chciało.
Prawdopodobnie były też inne unikaty przy tworzeniu MovieStars, nawet włosy! (podobno).
Pewna dziewczyna napisała mi, że te unikaty nie będą zawsze przy tworzeniu MS, ponieważ tak było też podobno rok temu. Ten kto miał farta ma unikaty za darmo.
Komuś się poszczęściło? Bo mi tak

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Tak,widzialam te buty :^ ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się poszczęściło. ^^
    Miałam te bluzke. ^^
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja sis miała włosy ;-; NA SERIO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Nat! To ja, ta z czatu - Dżasta
    Mam nadzieję że to czytasz. (Jest 26.09.2014r godz: 21:14)
    Ponieważ musiałam iść z kompa to weszłam na telefon.
    Proszę wejdź na MSP i zaproś do znaj ! Klauda ! zaproś pls. To jedyne wyjście żebym z tobą pogadała a to ważne. Proszę wejdź teraz na msp i mnie zaproś. Chcę pogadać.
    Pozdrawiam, mam nadzieję że czytasz ti chociaż 10 minut bo tym jak to pisze.
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się pokazała sukienka i balerinki. ;-).
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi jakoś szczęście nie sprzyja XD POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się poszczęściło rok temu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się nie poszczęściło :c XD / Natalie6412

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)