Menu

wtorek, 16 września 2014

Unikaty powracają! (?)

Cześć!
Wczoraj weszłam forum MSP, aby zobaczyć co i jak się dzieje. Znalazłam ciekawy temat na forum o unikatach, wiem, że nikt już w to w zasadzie nie wierzy, bo ciągle mówi ktoś że będą, a drudzy że nie, jednak to jest ciut podejrzane. Na początek przeczytajmy sobie wpis na forum:
Po wejściu na stronę MSP był taki wpis:
Jest tam napisane, że w ten czwartek będą przywrócone unikaty!
Ta strona jest dość popularna, ma sporo lajków więc co jeśli to prawda?
W tej chwili wszyscy są podnieceni i czekają!
Szczerze mówiąc jestem ciekawa, czekam, zobaczymy jak będzie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Nie wiem jak oni to zrobią niedługo 22 wrzesień i jesień nadejdzie a pownnien być konkurs o jesieni (chyba że zrobią to w konkursie o jesieni w co wątpie bo mi to nie pasuje) nie wiem jak oni się z tym zmieszczą chyba będą musieli stać na rzęsach POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na facebooka dzień przed nowym konkiem dostaje info jaki będzie konkurs ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uni powrócą :D Pisałam do modów i odpisali że przywrócą część rzeczy ale nie powiedzą jakie i na ile przywracają bo to tajemnica ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tak!!! ps. moje konto to clawdeen128 mam 18 lvl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. huurra akurat kirdy jestem vip i mam dużo sc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedy usłyszałam tę informacje a raczej przeczytałam XD tak się podnieciłam że chyba z krzesła spadłam. XDDDDDD
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)