Menu

sobota, 27 września 2014

Unikaty na Niemieckim MSP!

Cześć!
Wczoraj dostałam powiadomiona o tym, że w Design Studio są unikaty różnego rodzaju typu:
- Spódniczki,
- Włosy,
- Wąż na nogę,
- Tatuaże (inne) na nogę,
- Wstążki,
- Bluzki
Oraz papierosy, tak, papierosy.
Zrobiłam kilka zdjęć, możecie sobie obejrzeć:



Jak oni to robią?
Przecież nie da się zaprojektować takich rzeczy, patrzyłam!
A papierosy? W życiu nie wiedziałam, że takie coś może być.

Na koniec chciałam jeszcze podać informację na NIEZAWODNA DARIA.
Nie będę robiła posta o prywatnym czacie, bo szkoda na to czasu, dlatego tutaj masz instrukcję: >>>kliknij<<<

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Ten papieros zajebisty. *-*
    Ja chcę go mieć. :<
    Pozdrawiam ;*
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka myśli że to są hacki czy coś POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  3. może to hakerzy xd?

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie są te unikaty na niemieckim MSP :O Dziwne ;-; /Wercia151015 która jest na tel xddd

    OdpowiedzUsuń
  5. Na youtube jest jak to zrobić, to same cheaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci pobawily sie w zmiane proxy ha ;_; Przez programik zwany ,,charles" Wpiszcie na yt ,,Alte Sachen Erstellen im Desing Studio Trick Msp"

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba mieć hacki . Jeśli chcesz wiedzieć więcej obejrzyj film Nella=3 pt:''Jak projektować unikaty w design studio''


    Pozdro
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  8. To przez Charlesa i na polskim msp tez tak chyba można !!!! Noe widziałam jeszcze tego na polskim msp ale sprawdzę... P.S. Zapraszam do mnie: zelkowe-msp-tami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)