Menu

wtorek, 16 września 2014

Trochę z innej beczki...

Cześć!
Dziś trochę nie na temat, chciałabym przekazać niektórym ważnym pewnie dla Pauliny, zwanej Czo osób pewną notkę napisaną przez nią samą. Poprosiła mnie o dodanie jej, więc oczywiście dlatego że ją lubię i znam dość długo zgodziłam się. Może nie najlepiej się znamy, ale wiem, że włożyła w to dużo serca więc to doceńcie.

Hej!
Notka na blogu Nat (jeśli sie pokaże, będzie ważna tylko dla kilku osób, proszę uszanować to co napisałąm tutaj i nie hejtować ;))
Każdy z Was ma pewnie osobę, która jest bliska waszemu sercu, nie w taki dosłowny sposób, po prostu zawsze, była, jest i będzie. Przyjaciel bo o nim mowa, jest zawsze w naszych oczach idealny niezależnie od tego co robi, co lubi, czym się interesuje dla nas zawsze będzie wsparciem w trudnym czasie. Ale czym właściwie jest przyjaźń? Według znanego greckiego filozofa- Arystotelesa jest ona nawet jedną z cnót. Filozof ten twierdzi także, że istnieje kilka rodzajów przyjaźni: idealna ( będąca wartością samą w sobie), oraz takie, z których każda ma spełniać pewien cel (przyjemność lub użyteczność). Czyli można powiedzieć, że naprawdę prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie, inni coś z tego chcą. Według wielu badań uważa się, że najtrwalsze przyjaźnie budujemy z osobami, które znamy np. koledzy czy koleżanki z podwórka, szkoły czy nawet miejsc wyjazdowych w czasie wakacji. Przyjaźnienie się z osobą popularną może zwiększyć też samoocenę(lub ją pogorszyć). Silnym budulcem przyjaźni jest wspólny(UWAGA!) wróg! Wspólny wróg bardzo skutecznie cementuje więzi między przyjaciółmi, a jednym z narzędzi służących do tego jest plotka. Przyjaciele mają tendencję do wyolbrzymiania negatywnych cech swych nieprzyjaciół i pomijania ich cech pozytywnych. Czyli wrogowie, też działają na nas pozytywnie ;) Najczęściej przyjaźnie zawieramy też z osobami podobnymi do nas Może to jednocześnie tłumaczyć istnienie uprzedzeń rasowych (niestety :C) i innych form wrogości( jak ktoś rozumie to ksenofobii).
Według wielu ludzi przyjaźń jest obustronna, aby ona taka była musimy zaliczyć pewne warunki:
zbliżenie serc
wymiana dóbr między osobami
podobieństwo temperamentów i charakterów
czas spędzony razem
wspólna zabawa


Będąc na tej stronie już 2/3 lata (mało) dowiedziałam się o moderatorach, których uważam za moich przyjaciół wielu rzeczy ;) Dzięki nim jeszcze nie odeszłam i gadam, żyje razem z wami ;) To była pierwsza część notki, którą tu piszę :). Czas na drugą!
Nie wiem czy będzie to dla Was miłe, ale myślę, że czas na to. Mam takie małe sprawozdanie z 2 lat jakie tu spędziłam :).
Dwa lata temu po powrocie z kolonii(Stegna 2011), a było to w lipcu. Po obejrzeniu pewnej reklamy weszłam na stronę moviestarplanet.pl. Moim pierwszym kontem była pola232, szybko jednak zamieniona na superlala113. W tamtych czasach grało się dobrze, ludzie pomagali, wymieniali się żyło się świetnie. Po kilku miesiącach gry weszłam na bloga star-poli.blogspot.com. Wydawać się może to dziwne, ale właśnie tu poznałam przyjaciół. Wkroczyłam w ten “świat” 21 grudnia 2011 roku. Można było wtedy rzec, ćaly dzień siedziała przed komputerem z głupim uśmiechem na twarzy co chwilę wybuchając śmiechem. Tak było do Nowego Roku, w roku 2012 na stronę wchodziło mniej ludzi, nikt już nie pisał tak dużo, a Monia zajeła się tak jak i dużo innych osób nauką. Wtedy był czas oczekiwania, aż do maja. Ja sama codziennie chociaż na pół godziny wchodziłam, byłam bywalcem więc za dużo zrobić nie mogłam :C. Jednak pewnego ciepłego majowego wieczoru coś mnie tknęło, aby wejść na MSP (miałam przerwę), po wejściu zaniemówiłam wszędzie pisało” Monika wróciła. moviestarplanet.tv ZAPRASZAMY!!!” szybko weszłam na stronę i drugi szok wielu ludzi chciało bym otrzymała moda, a po chwili było już napisane: “Nadałem Czo_Paulina_Mink_Chang(superlala113) rangę moderatora”. Cieszyłam się? Jasne, że tak cieszę się do dziś ;) Tym bardziej nie mogłam sobie poradzić z tym, że już 14 czerwca znów odeszła, ale potem wróciła 29 lipca (koniec roku, początek wakacji- wytłumaczone). Niestety bez słowa odeszła 28 sierpnia 2012 roku. Po odejściu Moniki MSP.tv się rozsypało, było wiele prób reaktywacji jednak nic z tego nie wychodziło, a wiele moich przyjaźni zawartych tutaj wygasło. Jednak w tym roku a dokładnie 26 stycznia ruszyła nowa strona, ta a której jesteśmy i jeszcze pewnie będziemy. Jeśli jeszcze ktoś nie doszedł po co piszę te notkę, to już wyjaśniam, otóż dziś pewna osoba pokazała, że nie jestem już potrzeba bo nie umiem się bawić (może dorosłam?). Dlatego chce się pożegnać i proszę Magda nie przeszkadzaj mi ;). Będę się pojawiać, ale już nie będę się odzywać czy coś. Na koniec notki jak zwykle w takich notkach są podziękowania. A więc:
Dziękuje: Monice- za to, że stworzyła takiego bloga i dała mi trochę radości i za podniesienie mi samooceny ;). Divie- za to, że zawsze mnie zauważała i witała <3, za jej porady modowe i wiele więcej. Madzi- za to, że zawsze była. Natt- za to, że byłaś jedyna i zawsze mogłam ci wszystko powiedzieć. Djanie- za te bany na dobranoc, aby nikt nie czuł się samotny <3. Wikimiki- za to, że była i mogłam jej wszystko powiedzieć <3. Ronowi, Draco, Harr’emu, Georgowi, Fredowi, Voldowi, Chermi, Snejpowi, Dżini- za bloga, za kochanie mnie, za wnerwianie mnie <3 za bycie po prostu ;). Kasi- mogłam z tobą pogadać i narzekać na wszystkich i wszystko. Adzie- za nasze rozmowy w Święta i w ogóle. Jasiek- nie znam cię tak dobrze jak innych, ale widzę, że nie jesteś sezonowcem i masz swojego mistrza ;). Fresh- za gadanie i za babcie Renie <3. Arli- za pomoc w trudnych chwilach. Alka- za granie na tfm i twoje gusta muzyczne <3. Michaś- nikt już cię pewnie nie pamięta , ale ty byłeś moim najlepszym przyjacielem. Caitlyn- za wprowadzenie mnie w Świat Magii. Kindze- za wszystko, Kocham cię morko ;). Coch- za to, że mnie wnerwiasz i w ogóle. Funfel- za pamięć o mnie ;). Vicky- za wszystko, mój mężu <3. Alice- za muzykę i w ogóle. Pjotrusiowi- za :) i w ogóle ;). Masło- Za najki i w ogóle <3. Marga za najke i wszystko <3Dziękuje wszystkim, których tu nie wymieniłam bo moja pamięć szwankuje..
PS. Nie najlepiej piszę więc wybaczcie :).
Wasza Czo

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Wzruszyłam się (ale tak na prawdę) POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne. :c Pałlingo pamiętamy omomom. :C XD Ale serio smutno. :<
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)