Menu

niedziela, 7 września 2014

The sims 4!

Cześć!
Już od trzech dni w sklepach powinne być już Nasze kochane The Sims 4! Kocham tą grę i czekałam na nią długo, dzisiaj może jadę do empiku po nią tylko nie chce mi się jechać samej, więc zapytałam się koleżanki czy pojedzie ze mną (Jej nick na MSP: NatsumeDash). Jeśli nie ma czasu to pojadę kiedy indziej, ale bardzo bym chciała mieć je już dzisiaj.


Nie mogę się doczekać.
A wy, macie już simsy? Czy też czekacie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Kiedgs jak nie gralam w minecrafta uwazalam jamza glupia gre the sims tak samo ale chce kupic sb =D ps pisze ztelefonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie radzę dokonać zakupu tej gry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je! Głupie są wole 3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama była zachęcająca, ale raczej nie kupię.
    Zresztą nie wiem, czy ta gra się nie pogarsza, bo w trójce nie można było chyba zatrzymywać czasu, a bardzo lubiłam tą możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  6. MINUS TEJ GRY TO BRAK SAMOCHODÓW ALE PEWNIE BĘDĄ W DODATKACH BO CHCĄ ŻEBY JE KUPOWAĆ I WGL

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcialabym zagrac w to ale tylko mi net wzielo i sie nie pobralo

    OdpowiedzUsuń
  8. Za słaby komp na simsy 4 mam ;c ale oglądam fimy penej youtuberki i wiem co w nich jest / uyop157

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie gram w simsy więc ni wiem. :3 Ale sądzę że to fajna gra ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)