Menu

środa, 10 września 2014

The sims 4 - Kupione!

Cześć!
Jak pisałam w postach czekałam na swoje wymarzone simsy 4! Nareszcie je kupiłam, kosztowały jedynie 139,99 zł, a do tego dostawało się worek na buty z the sims. Kupiłam wersję zwykłą, nie jakąś limitowaną bo to bez sensu płacić prawie 300 zł za jakąś lampkę ze stożkiem.
Czekałam na tą grę "wieki", tak dla mnie to są wieki, bo wręcz uwielbiam grę the sims. Postacie, które można tam stworzyć są cudne, mam jedynie problem ze zrobieniem normalnego domu...... To chyba mój jedyny problem, już drugi dzień nie mogę grać w simsy bo nie mam domu, a bez domu nie wypełnię potrzeb simów :/
I co ja mam zrobić?
Nie potrafię się za to wziąć, kompletnie!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Ta co chciała żebyś tego nie kupowała pewnie uderza w głowę klawiaturą :D POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię simsy, ale ,,czwórki" sobie nie kupię. Niedawno kupiłam 2 dodatki do TS3 i jeszcze ich w pełni nie ogarnęłam...
    Mogła byś napisać jeszcze posta o TS4?

    OdpowiedzUsuń
  3. a je zgrałąm za darmo z dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie gram w Simsy. ;) Może kiedyś zagram.... ale gra wydaje się fajna. ;) Gratuluję zakupu C:
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też gram. Oczywiście czasami wpisuję kody. xD Moi Simowie to milionerzy ;p - irute1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)