Menu

wtorek, 9 września 2014

Tajemnica Plush'a ujawniona!

Cześć!
Jednak zdecydowałam się na sam początek napisać posty, aby nie zostawiać tego na koniec i mieć spokój jeśli chodzi o zadania domowe, naukę itp.... Pewnie słyszeliście już o tym całym niby "hackerze", który włamał się na wszelkie strony Plus'a oraz na ich FP na Facebooku. Firma marki Plus dodała w posta w którym ujawnia Nam tę całą "prawdę" (?)
Dlaczego napisałam to ze znakiem zapytania?
- Otóż przechodzą przeze mnie też myśli, w których mam świadomość tego, że oni mogli to wszystko zrobić dla "rozgłosu". Nieraz firmy tak robiły, zresztą ludzie o tym trąbią, a niektórzy również łącznie ze mną twierdzą, że to troll.
To prawda, co napisała dziewczyna powyżej, ale mogli powiedzieć to od razu, a nie robić z tego cyrk jak w lunaparku ....

Bez sensu.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziwne ... Na początku, gry zobaczyłam reklamę z tym "H" myślałam że to błąd. Ale teraz ... Sama nie wiem.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo kasa się dla nich liczy jak zwykle POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  3. już to całej klasie rozgłosiłam z tym Hackerem a tu nagle! xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście to napewno dla "sławy" i "kasy". Teraz tylko dla ludzi liczy się kasa.
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)