Menu

wtorek, 30 września 2014

Sprawa świnki wyjaśniona

Cześć!
Zastanawiałam się dlaczego inni mają świnkę koło MovieStar, a czemu ja jej nie mam.... Jednak mam już wyjaśnienie. Ci, którzy posiadają członkostwo VIP nie mają świnki, ponieważ wtedy nie możemy zbierać do "skarbonki" SC. Gdy nie mamy VIP'a zbieramy do niej SC, a gdy go mamy wymieniamy sobie SC nazbierane na fame.
Póki co u VIP'ów powinno to wyglądać tak:
Ci którzy myślą, że mają jakiś błąd to po prostu niech się nie martwią, bo tak się tylko dzieje.
Za chwilkę napiszę coś ciekawszego, co myślę, że was zainteresuje.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Nom, ja właśnie mam te skarbonke. XD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam, choć zastanawiało mnie dlaczego inni nie mają. Teraz już wiem. ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam świnkę skarbonkę ale jej nie użyje nigdy bo vipa nie chce mieć a już 20 lvl:-D ~mycha20oo

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam... Zastanawiałam sie czemu ale teraz już wiem. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam vip.i skarbonke /lokama

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)