Menu

czwartek, 4 września 2014

Skopiowany blog - Ciąg dalszy

Cześć!
To chyba koniec z kopiarami blogów typu #Candelaria, która to zrobiła. Napisała mi na poczcie, że to PRZEZE MNIE ona musi usuwać bloga i że to NA MNIE się zawiodła, co kompletnie mnie rozbawiło. Po 1. Jak mogłaś usunąć bloga przeze mnie? To, czy usuwasz bloga czy nie to tylko i wyłącznie Twoja decyzja, a jeśli już tu chodzi o czyjąś winę, to jest ona tylko i wyłącznie Twoja, że nie masz pomysłu na siebie. Po 2. jak mogłaś się zawieść na mnie, skoro mnie nawet nie znasz? Nie przyjaźniłyśmy się, więc nie komentuj, a po drugie to JA a nie TY się na Tobie zawiodłam, bo okazałaś się zwykłą kopiarą jak prawie wszyscy. Zachowałaś się jak prawdopodobnie Ineska robiąc te durne blogi o mnie i Lyod. Oto screeny z chatu osoby, która skopiowała mojego bloga, czyli #Candelaria:





Nie moja wina, że masz hejty. Tak już mają kopiary bez gustu :D
PS wiem, że to Ty byłaś na chacie pod nickiem "PORSHIA TO SZMATA", bo ktoś mi powiedział, że wcześniej miałaś nick Candelaria lub Jula, więc nie myśl sobie, że się Ciebie boję, bo jak jeszcze raz takie coś odstawisz, to ja tego nie zostawię moja miła, ludzi w internecie się nie przezywa bez powodu, uu....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. To prawda to niesprawiedliwe! Ty tyle pracujesz nad tym blogiem, a kotoś to kopiuje! Tak wogule to uwielbiam Twój blog:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na msp jestem zbieram4321 zaprosisz do znaj? :* LOVE YOUR BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. mówicie ,że chodzi o blog patricia45? o,o zaprosisz do znaj na msp jestem oliwuszka7 I KOCHAM TWÓJ BLOG! masz super instrukcje bardzoo dokładne fajne posty i jak piszesz to nie jednym zdaniem po prostu masz super blog a i wysłałam ci widaomość o grożnej dziewczynie na msp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat. Candelaria to suka. .-. Przepraszam za wyrażenie. XD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)