Menu

środa, 24 września 2014

Reklama unikatów!

Cześć!
Dziś muszę kupić sobie chyba VIP (na tydzień, bo nie doładowałam konta na telefonie żeby mieć ponownie na miesiąc), ale to głównie dlatego, że chcę też zakupić unikaty dla VIP. Zauważyłam wczoraj pewien status:
Na początku nie wiedziałam o co chodzi, ale potem się skapnęłam, że chodzi o to:
Już jutro unikaty znikają!
Spieszcie się, póki możecie!
Ja dziś zakupię większą część, bo jak wspominałam specjalnie wykupię VIP, ale na tydzień żeby nie było przesady.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Czemu?! :( :(/Coca cola!666

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już je kupowałam od samego początku, ale później miałam wątpliwości czy wróciły na tydzień, bo moderatorzy nic na forum nie pisali. Vip? Mało, który unikat był dla vip, chyba tylko włosy :)). No cóż, ciekawe czy tygodnie unikatów będą co rok, czy też nie.

    Pozdro, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że poprzedni komentarz z konta siostry, trudno :))) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój drugi taki tydzień i mam się czym chwalić bo pamiętam każdy tydzień uni ale ciągle kiedy są konkursy z uni to musi mieć słowo "retro" POZDO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  5. No, spoko mam 3 uni. Bo od niedzieli nie mogłam na kompa, ale kicha XD / Misiowata009

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam to. ;c Smuutek. ;c
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)