Menu

niedziela, 28 września 2014

Rak przez banana

Cześć!
Chyba nareszcie czas na jakieś "durne" tematy z forum. Zobaczcie co dzisiaj znalazłam:
Ja to po prostu zostawię bez komentarza. Rak przez banany?
To jest ponownie żartowanie sobie z poważnej choroby, na którą cierpi nawet miliony ludzi.
Zobaczyłam też Dennim, przypominacie sobie ją?
Wniosła do mojego życia wielką aferę, a raczej ON. Miałam pewnego kolegę Adriana, a potem Dennim robiła o mnie łagodnie mówiąc brzydkie filmy i okazało się, że Dennim to był właśnie Adrian.... Nie przyjęłam przeprosin.
Zobaczmy co z nią:

Oj, kochana, a raczej kochany Dennim chyba nie ma już co robić.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Hahah. XDDDDD Ja nmg jakie idiotki. XDDD

    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak napisalem na forum żeby tak nie pisali to się smieli -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. O.e....
    Na Forum był post stoję za tobą, czy coś takiego... To było jeszcze dziwniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam to i moge przyznać to było śmieszne POZDRO Liliana0555

      Usuń
  4. Hej fajnie by było jakby ktoś stąd usunął ten post, bo dopiero wczoraj odkryłam że coś takiego miało w ogóle miejsce. Sekajma jest moim kontem i te 3 lata temu NIE pisałam takich rzeczy. Prawdopodobnie ktoś włamał się na moje konto i opublikował taki post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)