Menu

wtorek, 16 września 2014

Powracam!

Cześć!
Już dziś oficjalnie powracam, mam nadzieję że już na długo, bo nie chcę po raz kolejny zachorować, mam zbyt wiele na głowie. Nie dość że kończę szkołę o późnych godzinach, wracam o domu o 15 lub 16, uczę się na sprawdziany/kartkówki, odrabiam prace domowe, przygotowuje się do lekcji to muszę jeszcze wejść na laptopa wiedząc, że muszę napisać posty na blogu, bo to również mój obowiązek. Tak, dla mnie jest to obowiązek dlatego że odkąd zaczęłam tu pisać pisałam parę postów codziennie i zawsze starałam się robić wszystko jak najlepiej. Do tej pory wszystko idzie idealnie, mam nadzieję że utrzymam jeszcze tą "postawę" przez jakiś rok lub dwa lata, bo potem odchodzę, to chyba logiczne :P

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Każdy kiedyś wydorośleje z MSP bardzo współczuje tym 60+ lv bo one zostają tylko dla nas a już dawno im się to znudziło POZDRO The_Clown

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się cieszę że już wróciłaś! Czytam twojego bloga codziennie i brakowało mi twoich postów. :<
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś czyli ! Klauda !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)