Menu

wtorek, 23 września 2014

"Poruczniku!"

Cześć!
Chciałabym się z Wami podzielić kolejną durną osobą, która pewnie nie ma swojego życia i musi zawsze przeszkodzić innym nawet go nie znając. Wczoraj ktoś założył sobie konto "XxPorshiaXx spadła z drzewa" po czym pisała do mnie nie ciekawe rzeczy, więc postanowiłam ją zablokować, ale po chwili ja patrzę, a ta osoba stworzyła kolejne konto, tym razem "XxPorshiaXx spadł@ z drzewa", cóż. Na tym koncie jednak postanowiłam zrobić screeny i napisać o Nim, dlatego że zaraz reszty się dowiecie.
Najpierw zacznijmy od kawałku rozmowy:
Jeżeli bardzo interesuje Cię straż pożarna, pogotowie i policja to może wybierz się na jeden z bliższych komisariatów lub ośrodków dla psychicznie chorych i powiedz co Ci leży na wątrobie. Nie interesują mnie Twoje teksty na mój temat, dobrze to wiecie, dlatego tego posta specjalnie kieruję do Ciebie, żebyś wiedziała, że to mnie nie rusza na krok.
Nie będę pisała Ci wiadomości, ponieważ Cię zablokuję, a konta, które zostały stworzone zgłoszę do moderatorów i pewnie jak zwykle znowu je usuną.
Nie interesują mnie Twoje problemy, masz chyba je sama w rodzinie, skoro nie potrafisz się odnaleźć i najeżdżać na innych bezsensownymi wyzwiskami (na poprzednim koncie). Wiedz, że mam Cię naprawdę wielce gdzieś.
Druga sprawa to chodzenie pod durnym nickiem na moim i Patricii45 chacie. Daj sobie siana, bo i tak czy siak dam Ci jak zwykle bana.
Liczyłaś na to, że napiszę o Tobie posta? Wiem, każdy tak robi żebym o Nim napisała.
Nie będę tego już chyba więcej robić, bo to bez sensu, a sławna nie będziesz w stu procentach.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS Zaraz napiszę lepsze posty, ciekawsze niż tracenie czasu na kogoś tak ułomnego.

3 komentarze:

  1. Żeby jej dali bana IP bo nie będzie mogła ci pisać takich głupot i marnować cennego czasu POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahaha jakie dziecko...
    Poruczniku! xD

    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha. Oni mnie rozwalają. Natka, ty nie masz już dość? XD
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)