Menu

środa, 3 września 2014

Polecany film!

Cześć!
Moja dość bliska koleżanka XxFloraWinxxX poprosiła mnie parę dni temu o polecenie jej nowego filmu ROBO - OPIEKUNKA. Obiecałam jej już go polecić na początku, ale ciągle miałam coś na głowie i kompletnie nie miałam na to czasu, za chwilę muszę się wykąpać i pouczyć bo jutro mnie odpytuje Pani z Francuskiego, tylko myślę o nauce i mam nadzieję, że wszystko się jutro uda, że jutrzejszy dzień będzie lepszy i spokojniejszy, że wytrwam i mi się uda zdać te całe przepytywanie. Ok, przechodząc do filmu.....

Jak widać na razie 10 wyświetleń. Może i nie ma jakiegoś daru do tworzenia filmów, ale jednak warto czasami pomóc, prawda? Pomoc się opłaca jak najbardziej, bo sami jej będziemy kiedyś szukać, a niestety bez wzajemności daleko nie zajdziesz

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Jeszcze nue oglądałam, ale bapewno obejrzę! :D
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)