Menu

wtorek, 30 września 2014

Polecany blog!

Cześć!
Chciałabym polecić wam bloga mojej bliskiej koleżanki CH3MICAL, o której już chyba słyszeliście na moim blogu gdy jej dziękowałam za VIP, specjalne pozdrowienia i takie różne.
Bloga prowadzi od 27 września, 2014 roku. Jest naprawdę miłą osobą, nie ignoruje nikogo i jest bardzo pomocna. W moim przypadku dała mi ostatnio 8 specjalnych pozdrowień i kupiła mi VIP'a, więc to naprawdę coś.
Polecam jej bloga serdecznie!
Link: http://lubie-zapach-cieplej-szynki.blogspot.com/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Nie mogę być taka pewna że nie ignoruje nikogo bo jej nie znam a miła może być tylko dla ciebie....zobacze na jej blogu jak to będzie wyglądać POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zerknę. Hahah ta nazwa mnie rozwala. XDDDD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ten blog podoba. Jest bardzo fajny. ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)