Menu

czwartek, 25 września 2014

Polecany blog!

Cześć!
Obiecałam polecić już wczoraj blog mojej koleżanki, Marci. Jej nick na MSP to Kitty3567. Ma już ponad 14 tysięcy wyświetleń i prowadzi go od środy, 11 czerwca 2014 roku. Posty stara dodawać się regularnie, co najmniej jeden post na dzień.
Małe zdjęcie bloga:
Właścicielka jest miłą osobą i stara się robić wszystko jak najlepiej dla swoich czytelników bloga, posty stara się pisać starannie, a to się docenia, docenia się chęci...
Bo sama prowadzę tego bloga ponad rok i już wiem, że jeśli zależy mi na czytelnikach, to piszę te posty pomimo tego, że mam strasznie dużo na głowie, bo o was nie mogę zapomnieć, jesteście na pierwszym miejscu jeśli chodzi o moje "obowiązki", pamiętajcie.
Przechodząc do bloga oto link i zapraszam: marciowate-msp.blogspot.com

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Odwiedzam go czasem. ;)
    Pozdrawiam ;*
    ~Justyś

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG,Nat,zrobiłaś to jednak :333 Dziękuję Ci z całego serca,cudowna jesteś <33 Dziękuję,naprawdę :*
    ~Marciaa :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zerkne tam ;p POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)