Menu

piątek, 19 września 2014

Polecany blog!

Cześć!
Ten post jest dość ważny, ale chciałabym polecić bloga mojej byłej najlepszej przyjaciółki, którą spotkałam po jakimś roku......
Na MSP spotkacie ją jako Gosiacz 2002, pewnie ją niektórzy może chociaż troszkę kojarzą, bo są tu posty jej autorstwa jeszcze z roku 2013, kiedy była moją najką i prowadziła tego bloga ze mną. Po jakimś czasie nasza przyjaźń zniknęła, wszyscy poszli w inną stronę, a ona grała w całkiem inną grę czyli w Legue Of Legends, tak zwanego LOL'a.
Po tym roku i tym nagłym spotkaniu się dość ucieszyłam, dużo się zmieniło w moim życiu, jestem teraz kimś innym (tak myślę) i wszystko po tym czasie powróciło, głównie wspomnienia.
Gosia postanowiła założyć bloga z jej nowymi przyjaciółkami/najlepszymi przyjaciółkami:
Czadoffa xD,
Lady Heaven.
Postanowiłam im pomóc i go polecić, miło będzie jeśli wbijecie im chociaż kilka tysięcy wyświetleń.
Link: boso-przez-msp.blogspot.com/

Dziękuję

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Cieszę się że kontakt z Gosią odnowiomy. :)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak to powrócić do starej dobrej przyjaciółki a co do bloga jak mi się spodoba zaliczy się do listy blogów które odwiedzam codziennie POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)