Menu

sobota, 27 września 2014

Polecany blog - NIEZAWODNA DARIA

Cześć!
Uprzedzałam w poprzednim poście, że teraz polecę Wam jeszcze bloga, którego obiecałam polecić, a potem już będą posty o MSP i będzie jeszcze jeden post o tym jak zrobić chat tylko dla bywalców (bo mnie o to poproszono). Blog ten jest nowy, więc dopiero właścicielka i zarazem autorka bloga rozpoczyna pracę na Nim.
Blog został założony w poniedziałek, 15 września 2014 roku. Na razie jest na Nim 9 postów, ale myślę, że z czasem będzie lepiej i liczba postów wzrośnie.
Link: http://dars-msp-mause.blogspot.com/

Daria prowadzi tego bloga chyba jeszcze z Aglet888, bo gdzieś czytałam jakiegoś posta i był tam jej podpis.
Cóż, zapraszam!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog.
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odwiedzę bo pałam nienawiścią do Agleta. (:
    Ale Darie lubię. C:
    Pozdrawiam ;*
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  4. Te miętowo-czarne kolory są piękne i odwiedze bloga POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

  5. Ten blog został usunięty :( nie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeczytam bo on został usunięty

    OdpowiedzUsuń
  7. Acha, na mso nazywam sie lora 1011 mam vip ale pewnie zobaczycie wtedy gdy on mine =^.^=

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)