Menu

sobota, 27 września 2014

Polecane filmy! - XxFloraWinxxX, Eni009

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym polecić filmy użytkowniczek XxFloraWinxxX i Eni009. Znamy się już dość długo i to nie pierwszy raz polecam im filmy (bynajmniej jednej z nich). Dziś przedstawię Wam dwie wersje filmów, które myślę, że Wam się spodobają po obejrzeniu.
Na początek zacznijmy od XxFloraWinxxX. Opowiada on o nieszczęśliwej miłości, chodzi mi tutaj o zdradę.
Fragmenty z filmu:


Polecam również jej filmy ROBO-OPIEKUNKA (przepraszam, jeśli tytuł źle napisałam). Polecałam go jakiś miesiąc temu, ale tylko jedną część, a teraz jest już ich chyba więcej.
Teraz czas na Eni009. Jej film nosi bardzo ciekawy tytuł "Życie jak życie ... Przeżycie ..." bardzo mnie zainteresował, do filmu również zachęcam.
Fragmenty:


Polecam bardzo serdecznie!
Za chwilkę polecę jeszcze blog, który obiecałam polecić i potem przejdę do normalnych postów.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten drugi film. Ale obejrzę te dwa. :*
    Pamiętaj żeby napisać o Krwistej Wdowie i zmianach na duńskim msp!
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry. Mam przecież od wczoraj ksywke. xDD
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzała i są świetne.
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi film chyba obejrze POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)