Menu

piątek, 26 września 2014

Podziękowania

Cześć!
W tym poście chciałabym serdecznie podziękować kilku dość bliskim osobom za pomoc w levelu. Co prawda nie miałam boostera, ale wbili mi go dość szybko.
Najbardziej chcę podziękować CH3MICAL, która dała mi wczoraj łącznie około 8 specjalnych pozdrowień, lejdi130 za około 2 specjalnych pozdrowień (i nie jestem pewna, ale chyba XxFloraWinxxX) za jedno specjalne pozdrowienie. Ogółem wczoraj dostałam jeszcze kilka specjalnych pozdrowień (około 3) od innych osób, jednak nie pamiętam nicków. Łącznie w dniu wczorajszym dostałam około 14 specjalnych pozdrowień, przez co jestem bardzo mocno zdziwiona, bo to chyba rekord. Przez te wysyłanie tych pozdrowień wbiliście mi level 25!
Chciałabym nareszcie mieć ten 30 level, a potem po kawałku wbijać więcej i więcej, aż opuszczę tą grę. Najbardziej jak wspominałam chcę podziękować CH3MICAL, która w ostatnim czasie bardzo, a to bardzo mi pomaga. Nie znałam jeszcze chyba tak wspaniałej osoby, ona nigdy nie żałuje.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Dostałaś jeszcze ode mnie (kasia&klaudia) (: (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy sa tacy mili :) ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszyscy są tacy jak CHI3MI3CAL czy jak ona...
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat ty szczęściaro ;D.
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwnie bym się czuła kiedy bym miała 25 lv bo to kiedyś był najwyższy i nawet ten z 10 lv miał się czym chwalić POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że mi się nie poszczęściło... :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło z ich strony, ale cały czas się zastanawiam nad tym, jak to możliwe, że ta CH3MICAL miała raz vipa na miesiąc, a wydała już 750 diamonds ;o Chyba, że coś pomyliłam xd
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)