Menu

wtorek, 30 września 2014

Podziękowania + Opinia

Cześć!
Wczoraj ktoś poinformował mnie, że znajduje się o mnie miły temat na forum. Postanowiłam trochę poszperać i znalazłam temat o nazwie "XxPorshiaXx".
Jest mi bardzo miło, jednak pod wieczór pojawił się wpis o UkradnijDlaMnieNiebo na forum od tej samej osoby. Wpis ten nie był miły, ja rozumiem, że możesz kogoś nie lubić, ale nie trzeba o tym chyba pisać tematów na forum. Jestem Ci bardzo wdzięczna i dziękuję za miły komentarz i o miłą opinię, tylko jak zobaczyłam też temat o Niebie, to nie było już mi tak miło jak na początku. Rozumiem, możesz uważać że Cię nie lubi, ale prawda jest taka, że Cię po prostu nie zna. Uwierz, nie wszystkich da się lubić.
Pisano komentarze, że Niebo kiedyś oszukała jakąś osobę, to oczywiście też bujda, bo ona nikogo nigdy nie oszukała i taka jest prawda.

To tylko taka mała informacja.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ja nie wiem niebo nigdy ze mną nie gada. ;_;
    Pozdrawiam ;*
    ~ Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebo jest fajna, jak można jej nie lubić? A ten temat o ciebie. Jaka ona miła c: ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. *u* Miły temacik ale o Nibie już nie ;/
    ~Haczi

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)