Menu

piątek, 5 września 2014

Podszywanie się za mnie

Cześć!
Wczoraj wieczorem napisała do mnie pewna osoba z informacją, że ktoś założył sobie konto "hah xd kupka xd" czy coś takiego i podawała się za mnie. Rozkazywała każdemu, że mają jej być posłuszni (czy jakoś tak) i po prostu mają się jej słuchać. Dobrze, że nie nabraliście się na jakieś durne żarty!
Następnie zagroziłam tej osobie, że zgłoszę tą sprawę do supportu (robiłam tak nieraz) i napisała do mnie na pocztę:

To nie Nasza cała rozmowa, ciągle do mnie pisała, przepraszała mnie itp. wiem, że to teraz czytasz więc lepiej przyznaj się kim jesteś, bo zrobię to co mam zrobić, a ty dobrze już wiesz co. Skontaktuj się ze mną chociażby na MSP. Jeśli chcesz inne sposoby kontaktu zapraszam tutaj: >>>KONTAKT<<<

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

1 komentarz:

  1. Hahaha. Ta kupka mnie rozwala! XDD
    Najpierw Cię udaje i wgl ma w dupie wszystko a potem "przepraszam, przepraszam już nigdy tak nie zrobie!! :'(" hahah XDDD
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)