Menu

poniedziałek, 1 września 2014

Po rozpoczęciu roku szkolnego!

Cześć!
Niedawno wróciłam z rozpoczęcia roku szkolnego 2014/2015, na początku byłam przestraszona, ale gdy ujrzałam swoich znajomych strach minął. Rozmawialiśmy i chodziliśmy trochę po szkole, oczywiście, że tęsknię za wakacjami, bo wakacje to najlepszy czas i nasza wolność. Szczerze mówiąc boję się tej drugiej gimnazjum, jutro zaczynam już swoją naukę i nowy rozdział jeśli chodzi o szkołę, mam nadzieję że wszystko mi się uda, bo mama nakłania mnie na czerwony pasek w tym roku, owszem, byłam blisko w pierwszej klasie, wystarczyło że bym poprawiła może ze dwie oceny, ale teraz rozumiem że może być ciężko, każdy mnie ostrzega, przez to tracę wiarę w siebie, ale być może coś się uda i wszystko pójdzie pomyślnie. O 13 jadę z koleżanką do sklepu pokupować jakieś nowe rzeczy do szkoły, także mnie nie będzie. Napiszę tylko parę postów i idę. Jeszcze tylko trzecia klasa i liceum! Znowu zmiana szkoły, to trochę wkurzające :/

A jak u Was?
Pochwalcie się w komentarzu

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. wow a ja do 2 mam 9 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, ten anonim mnie rozwala. XDDDD
    Powodzenia w szkole :)
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)