Menu

poniedziałek, 22 września 2014

Oj, Inesko

Cześć!
Ten post będzie dziś drugi w tym dniu o Naszej Inesce. Ona myśli, że jak z innego konta mi napiszę żebym umarła to będzie jej lepiej. Zobaczcie sami co spotkało mnie dziś w księdze gości:

Oj Inesko, przecież to mnie nie rusza!
Ja to wszystko z księgi usuwam, a Was olewam lub blokuję, bo nie będę sobie na Was życia marnowała.
Ineska zaprosiła tu pewnie swoją koleżaneczkę kochaną anielcia2000 żeby jej pomogła mnie denerwować, bo sama pewnie nie daje sobie rady, oj.
Jak widać zaprosiła mnie do znajomych, myślisz że przyjmę?
Ogarnijcie się.
Inesko droga, wszystkim tematy o Tobie się już nudzą, nawet mi, ale muszę przecież pokazać wszystkim Twoją piękną głupotę.
Myśląc, że mnie to rusza to mam łzy w oczach ....... ZE ŚMIECHU ...... Nie myśl sobie, że mi czymś dokopiesz.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS podobno miałaś odejść, co się stało? uu...

5 komentarzy:

  1. Ej, ja mam Anielcię w znaj. Ona jest bardzo miła, pewnie ją zhackowano!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ją mam w znaj -.- teraz ma inny status...


    Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, ona mnie rozwala jej się nigfy nie znudzi to "zemrzyj". Ona moją znaj tak atakowała. Aż w końcu się usunęła :(
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-; sama nie wiem jak taką głupote mam nazwać POZDRO Liliana0555

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale.. ale.. Przecież mam w znajomych Anielcia2000, ona jest dla mnie miła nawet, wysłała mi prezent z l.ż i ma bardzo fajne filmy. Nie wiem komu mam wierzyć. :'(

    ~ alexandra st 100 a

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)