Menu

czwartek, 4 września 2014

Oferta Specjalna - VIP

Cześć!
Pewnie większość z Was widziało już "nową" ofertę na VIP za 4 złote. Jakie są zmiany?
- Lepsza grafika,
- Więcej czasu (24 godziny na zakupienie VIP'a, nawet jeśli się wylogujesz),
- Gadżet po boku z odmierzającym czasem.
Ta oferta trafiła mi się na moim drugim koncie, ale nie będę przecież tak kupować VIP. Moim zdaniem się opłaca, nie miałam jeszcze tej oferty na Porshii, ale jak się skończy mój VIP to liczę na ofertę tym razem na koncie oficjalnym, bo może się przydać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Oferta pojawila sie tylko na kontach bez vip. Jezeli mi rowniez pojawi sie po skonceniu mojegi vip'a moze kupue, o sie oplaca :).

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka mi też się pojawiala ta promocja na innym koncie. To ja piesek412 oraz domaseq bo domaseq to moje nowe konto:-);-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka to ja piesek412 i domaseq domaseq to moje nowe konto i na domasqu pojawiala mi się promocja vipa ale nie kupilam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka to ja piesek412 i domaseq domaseq to moje new konto i mi też wyskakiwala ta promacja ale na domasqu pa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka to ja piesek412 i domaseq . Domaseq to moje nowe konto i na domasqu mi wyskoczyla promocja vipa ale nie kupilam sobie vipa i masz super bloga porshia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta promocja jest dla tych co nie zmienili hasła. Przynajmniej tak sądzę.
    Bo mi się nie wyświetla, a hasło zmieniłam i to nie raz. D:
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń
  7. A co to znaczy oferta specjalna bo u mnie na msp pisze ze za 21 godz bedzie oferta specjalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta specjalna to znaczy, że za te 21 godz, będzie oferta na vipa na MSP. Czyli że będzie taniej vip.
      Myślę, że pomogłam.
      Pozdrawiam Olciaa#

      Usuń
  8. Na moim koncie się już pojawiło. Mam chyba 23:30 godz na zdecydowanie się czy kupić tego vipa. Ja oczywiście go kupie, bo dla mnie się opłaca ta oferta. Ostatnio pokazała mi się taka sama, ale nie zdecydowałam się i czas się skończył. Potem z niecierpliwością czekałam na następną ofertę. Na szczęście już jest!!!
    Pozdrawiam Olciaa#
    (Tak się nazywam na MSP, zapraszajcie do znaj!!)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi sie pojawiał i znkneła chciaz miałą jeszcz e 20 god do koca

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)